LEADMARKETING CALLCENTRUM

Stránku obsluhuje operátorka call centra › finále hovoru!

Cílová skupina NEAKTIVNÍ WS

DOVOLÁNO, řekli ANO
- zde vyplnit email a jméno klienta a potvrdit tlačítkem

POSTUP › dokončení call akce › odesílka e-mailu s bonusem!

  • Zadání e-mailu a jména klienta
    Po ukončení hovoru podle výsledků ANO/NE zadá operátorka potvrzený nebo nový e-mail klienta a jeho jméno a příjmení jako finální akci a potvrdí tlačítkem!
  • Antispam potvrzení
    Další krok je antispam potvrzení, že akci nedělá robot. Objeví se ihned po kliknutí na tlačítko. Je třeba udělat potvrzení a další krok!
  • Dokončení akce
    Po kroku "antispam" potvrzení se akce potvrdí přeměrováním na finální stránku. Jde o potvrzení, že se akce podařila a e-mail byl odeslán. Z této stránky se operátorka vrátí zpět na stránku úvodní pro zadávání konktaktů.
  • Opakování
    V případě selhání procesu, nebo jeho přerušení, nedojde-li k přeměrování na finální potvrzovací stránku, zadá operátorka akci, tj. zadání a odeslání e-mailu ještě jednou.
  • Rada kolegyň zákaznického servisu zadavatele
    Nebude-li v procesu telefonování, nebo v rámci finální akce cokoliv jasné, kontaktuje operátorka call centra kolegyni zadavatele přes Chat, nebo přímo!

Lenka Danečková, podpora@klubinin.cz, tel. +420 228 229 687