Webinář proběhne zde za 

Na této vysílací stránce proběhl v úterý 14. 11. od 10:00

webinář › SAO SPECIÁL

BURZOVNÍ LINKA DŮVĚRY 

aneb O PENÍZE JDE VŽDY AŽ NA PRVNÍM MÍSTĚ

HNB MYSTERY › Akademie Bezpečného a Ziskového Investování

Vysílali jsme zde v 10:00 v úterý 14. listopadu!

KLUB IN IN › VIP expertní klub investorů, spekulantů a podnikatelů na burze!

BONUSOVÉ PDF K WEBINÁŘI

Webinářem Vás provedli moji parťáci na burze!

Lenka Danečková

Aleš Andr

Honza Poslušný

Jirka Polének

Daniela Chmelíková

Andrea Vachtarčíková

Petra Legindi

Radim Topič

Komentáře a diskuze k tématu

Malé ankety a odpovědí na pár otázek se můžete účastnit i v rámci záznamu, máte je dole na této stránce. Moc děkuji! Ale víte co, o to více přidejte dotazy a náměty, ať tématu dáme grády! Všem, kdo se zapojíte do diskuze, pošlu svoje poznámky k tématu webináře!

Mám pro Vás opět malou anketu a pár otázek pro zpětnou vazbu. Plus mi můžete položit dotazy k tématu

BURZOVNÍ LINKA DŮVĚRY 

aneb O PENÍZE JDE VŽDY AŽ NA PRVNÍM MÍSTĚ

Zadání pro inteligentní investory!

Zjistěme si v naší komunitě, jak na tom jsme a co nás zajímá a proč! Je to pro vás úkol a výzva, jak se zapojíte, tak následně dostanete! Moc děkuji za všchny, Jirka!

  • 1
    PODPORA
    Co pro vás znamená podpora v investovaní a podnikání? Jak si představujete skvělý zákaznický servis?
  • 2
    DŮVĚRA
    Co ve vás vyvolává důvěru a pocit jistoty? S čím Vám můžeme aktuálně pomoci?
  • 3
    KOMPETENCE A VZDĚLÁVÁNÍ
    Jak se vzděláváte v kompetencích vědomého investování? Jakou máte zkušenost s našim vzděláváním? Co pro Vás považujete z našeho vzdělávání za nejhodnotnější?

Děkujeme za sdílení zpětné vazby dole na této stránce v komentářích! Jsou pro nás velmi důležité, díky!  Učte se ze zkušeností ostatních a přidávejte ty svoje!


Zde do komentářů přidejte odpověď. Uveďte prosím celé jméno, anonymy v naší skvělé komunitě nemusíme… 

  1. Tatiana napsal:

    Som úplný začiatočník a doslova sa teším na spoluprácu a pomoc po každej stránke . Toto je moje želanie – naučiť sa zarábať takto elegantne peniaze. A potom užívať si život … pozdravujem všetkých.

  2. Václav Musil napsal:

    Ahoj vsem,
    1 – zakaznicky servis je rychla reakce podpory, za me bezvadny.
    – pokud jde o podporu v investovani, tak velmi ocenuji klub, Alesovy uterni situacky a pak tydeni analyzy probehlych obchodu, to je to na cem se mohu dale ucit na aktualni realite trhu.
    2 – To ze jsou v tom zapojeni fajn lidi, s motivaci vzajemne si pomahat.
    3 – sleduji aktuality viz. bod 1.
    – kurz he velmi hodnotny pro rozjezd a pak tydenni SAO a pripadove studiez realneho dennni.
    – skvele je, ze komunita funguje dlouhodobe, protoze dostat trading do krve chvili trva a clovek se muze neustale ucit z komunity jak pokracovat a zlepsovat se.

    Diky moc.
    Mejte se fajn.
    Vasek Musil

  3. Alena Potočníková napsal:

    Začala som pred mesiacom u Vás, pomaly si prechádzam kurz, skúšam. Podpora je super, dostala som vždy odpoveď, dokonca aj na FB sa na 1 moju otázku odpovedalo 🙂

  4. Milan napsal:

    Pre mna bude zaujímavé hlavne informácia kedy do obchodu vstúpiť a kedy vystúpiť, čo je alfa a omega celého obchodu

  5. Petr Mrňka napsal:

    už se těším. Zatím jsem burzovní mimoň

  6. Eva Všetulová napsal:

    Dobrý den,
    1. jako podporu si představuji mít se na koho obrátit v případě nejasností, upozornit na trendy na trhu, vysvětlit jak se zorientovat v platformě Goldstarway, v grafech, atd.
    2. Na burze jsem to zkoušela před pár lety a teď bych si potřebovala znovu osvěžit potřebné znalosti a dovednosti, jak do toho znovu naskočit.
    Důvěru vyvolává pravidelnost vaší vzdělávací činnosti a vaše úspěchy.
    3. Za hodnotné považuji konkrétní informace, jak se orientovat na burze, včetně pravidelných informací o pohybech na trzích.

  7. Jiří Polének napsal:

    Dobrý den.
    1. Podpora pro mě znamená především mít se v případě potřeby na koho obrátit. Už jenom to vědomí je velmi povzbudivé a pomáhá zklidňovat hlavu, která stojí za vším tím rozhodováním v investování a podnikání.
    2. Pocit jistoty vyvolává člověk/tým, který se vyzná a dokáže poradit i ve zdánlivě neřešitelných situacích. Proto je tak důležité se neustále vzdělávat.
    3. Sebevzdělání a seberozvoj je třeba a ve světě investování a podnikání nezbytnost. Proto je žádoucí sledovat aktuální dění, webináře, kurzy, klidně knihu apod. Za nejhodnotnější považuji kurz HNB, metodu SAO, WinSignály, ale hlavně celou tu partu lidí kolem. Díky moc!

  8. Miroslav Pecha napsal:

    Těším se, že to bude zajímavé.

  9. Edita Kasdi napsal:

    Dobrý den,
    1) podpora – mít se na koho obrátit, kdo mi pomůže pochopit mně nejasné v tomto oboru. Upozornění na aktuální dění na trhu…
    2) důvěra – to, co někdo řekne, tak se i ukáže pravdou/realitou, předávání podložených informací
    3) kompetence a vzdělávání – cca před rokem jsem si koupila kurz HNB. Kurz byl skvělý, i když jsem ho nedokončila, protože jsem musela řešit svůj život jako takový a už jsem neměla na něj prostor. Momentálně jsem se ustálila a zase vzniká prostor se obchodování věnovat a proto jsem tady. Děkuji za tuto možnost 🙏

  10. Věra Smolková napsal:

    1. Děkuji Tobě Jirko i všem kolegům za podporu a možnost najít, to co člověk potřebuje ve spoustě videí a e-booků a v SAO atd. Je to velmi inspirativní i když jsem se v tom nejdřív šíleně ztrácela. Když mi pomohla paní, pak jsem se dostala i k videím z kurzu. Takovou podporu jsem neměla při žádné ze svých činností. Dík.
    2. Říkáte všechno přímo a to je velká výhoda. Mám k vám důvěru. I když mám otázku: proč mi chodí WS vždy po hostině.
    3. Stále se učím nové věci, jiné pohledy na věci.
    P.S. Začala jsem na live jako frajerka. A pak najednou jsem se rozklepala při každém otevření a zavření účtu. Dělala jsem blbosti. Tak jsem si sedla a udělala plán a 14 dnů jsem zkoušela na demo co to vydrží, dala jsem si za úkol zlepšení trpělivosti, strachu, zrušení hamounství a zklidnila jsem se. Pro nás nováčky je to velmi těžké a taky mě pomohlo Jirko tvoje video ze zahrady o DAX a DJ za 215E a to mě nakoplo. Nikdy jsem ho už nenašla a asi bylo jen pro mne. Ahoj Věrka.

  11. Pavla napsal:

    Dobrý den. zatím se seznamuji a a ráda bych začala na burze jen nevím jak a s jak velkým účtem. Takže si to ráda poslechnu

  12. Eva Němcová napsal:

    Dobrý den, s burzou začínám, v kurzu jsem měsíc, nějak jsem se zasekla po 5.lekci, termíny a hlavně souvislosti se mi nějak nespojují. A protože jsem zaměstnaná,, doufám, že bude možné si tuto SAO speciál pustit ze záznamu jako ostatní.
    Děkuji. Pěkný den, Eva

  13. Peter Horský napsal:

    Zatial nemam ziaden komentar .

  14. Roman Balaz napsal:

    dobry den ale rano mam praci už sa neda 10,00hodin toto je problem

  15. Renata napsal:

    Dobrý deň, ja som úplný začiatočník. Začala som sa vzdelávať , zatiaľ pojmy. Čo znamenajú výrazy, typy obchodovania… no neviem ako začať.
    Nájsť toho správneho učiteľa…

  16. Iveta Kožiková napsal:

    1. Podpora – zatiaľ som ešte s Vami neinvestovala a nepodnikala. Zákaznícky servis k investovaniu zatiaľ ešte dokonale nepoznám.
    2. Dôvera – pocit dôvery a istoty u mňa vyvolávajú Vaše názory, s ktorými sa vo veľkej miere stotožňujem. Mojim problémom je čas, nateraz nie som pánom svojho času. Aj tento webinár budem pozerať len zo záznamu. Myslíte, že je vhodné začínať na burze s nedostatkom času? Dá sa to zvládnuť?
    3. Kompetencia a vzdelávanie – Spočiatku to bolo na mňa trochu rýchle, zdalo sa mi, že to nedám, ale časom sa to ako keby kryštalizuje, povedala by som, že sa to dá pochopiť a naučiť, ale konečným výsledkom sú až výsledky na live burze a zvládanie seba samej v tomto procese. Celkovo by som povedala, že sú to hodnotné informácie a vedomosti, no stále mám na čom pracovať.

  17. Drahoslava Šupáková napsal:

    Jsem na tom podobně

  18. Jan Šafr napsal:

    Dobrý den , Jsem rovněž naprostý začátečník, zatím nevím jak se v tom množství informací zorientovat

  19. Pavlína Hronová napsal:

    Dobrý den milý vědomí investoři, jsem nováček začátečník a mým cílem je prozkoumat možnosti investování na burze, co to ta burza vlastně je, jakým algoritmem pracuje a dalším mým cílem je zkrotit moji hlavu:-)
    Pavlína

  20. Andrej napsal:

    1. Mohu to přirovnat k předávání zkušeností od rodičů. Vyvarování se chybných kroků je vždy zárukou k dalšímu rozhodování. A mít skvělý zákazncký servis je k nezaplacení. Jenom ten pocit natož pomoc k dalšímu řešení nenadálé situace je super.
    2. Obracet se k někomu kdo pomáhá si uvědomíme až sami narazíme tz. do zdi. Aktuálně budu nasávat informace.
    3. Je toho opravdu hodně u čeho můžu čerpat, literatura, skupiny, odkazy na řeření atd. Vždy se těším na další informace.

  21. Miroslav Fikáček napsal:

    1. Skvělý zákaznický servis = pohotový zákaznický servis. Takové to, že položím dotaz na podporu s konkrétním problémem a dostanu konkrétní odpověď v rámci hodin. Toto support klubu IN IN vždy splňoval 🙂👍

    2. Důvěru vyvolávají činy. Pokud někdo něco slíbí, je třeba to dodržet. Navíc pokud vám dá někdo pocit důvěry, znamená to, alespoň z mého pohledu, že se mohu o konkrétního člověka opřít a vím, že se na nej mohu vždy spolehnout.

    3. Snažím se hledat zdroje pro mentální pohodu. Momentálně dočítám dvojknihu J. Mazura a chystám se pustit do knihy Myšlením k bohatství od N. Hilla.
    Dokončil jsem kurz HNB a jsem za to rád. Kurz mi předal spoustu informací, které mi na burze otevřely oči.
    Nejhodnotnější je na vašem vzdělávání to, že je podloženo roky zkušeností. Že si J. Mazur prošel prakticky všemi situacemi, které na burze mohou nastat a hlavně má ochotu své zkušenosti předat dál ostatním.

  22. Stanislav Buchta napsal:

    Zdravím. V tejto oblasti som tabuľa rasa. Neviem, čo a ako. Skôr potrebujem viesť od základov, ale to asi nejde. Takže budem len načúvať. 😔

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů